woensdag 2 december 2015

Catrice Ultimate Stay lipstick 040

Ik hoor niet gigantisch veel over de Ultimate Stay lipsticks van Catrice. Dat maakte me des te nieuwsgieriger, is er een reden voor die stilte? Ik nam een mooie nudekleur mee.

De verpakking is alvast een pluspunt, een vrij zware mat zwarte metalen huls. De lipstick voelt een stuk duurder dan dat 'ie is.

De kleur in kwestie is 040 NUDEtrition, een koele nudekleur. En ben ik nou echt de enige die vanbinnen een diepe zucht slaakt wanneer Catrice er weer zo'n afgezaagde en tongbrekende woordgrap uit perst? Desalniettemin vind ik de kleur er wel goed uitzien. Ik hoopte op de perfecte nudekleur.



En volgens mij heb ik hem nog te pakken ook! Wat een perfecte kleur is dit. Hij maakt mijn huid niet grauw en staat overal goed bij. Ook is de formule van de lipstick erg fijn. De lipstick is semi-mat, en de formule is lekker romig. En mega pluspunt: de lipsticks ruiken vrijwel hetzelfde als MAC lipsticks. De lipstick blijft niet gigantisch lang zitten: zo'n 2 tot 3 uurtjes als je tussendoor wat eet en drinkt. Dat kan echter ook aan de kleur liggen; misschien blijft een donkere tint net wat langer zitten.

Ik snap niet waarom niet meer mensen praten over deze lipstick. Ik heb deze al zo gigantisch vaak gebruikt en ben er helemaal verliefd op. Wanneer ik van deze Spending Fast af ben ga ik zeker een paar andere kleuren bekijken!

De Ultimate Stay lipsticks kosten €4.99 en zijn verkrijgbaar in de grotere Catrice schappen 

Catrice is dierproefvrij

5 opmerkingen:

  1. NUDEtrition... really, Catrice, really? Deze is wel érg ver gezocht. Achja, details. Klinkt megagoed! En oef, een MAC lipstickgeur, daar ben ik wel voor te porren. Ik neem een kijkje :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die geur is echt geweldig! En de naam, ik moet er elke keer toch wat over zeggen, haha.

      Verwijderen
  2. Dit is inderdaad voor het eerst dat ik over deze lipstick lees! Omdat ik getint ben misschien iets te licht voor mij. Maar het ziet er netjes uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw dé perfecte nude kleur <3 staat je onwijs goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En Catrice is ook nog eens dierproefvrij, dat wist ik niet tot ik je blogpost las! Zalig ☺

    BeantwoordenVerwijderen