zaterdag 28 maart 2015

Review: Essence Longlasting Lipliners




















Na het lippotlood van Catrice is het nog niet afgelopen met het feest: Ik heb ook nog twee Longlasting Lipliners van Essence voor jullie in petto. Deze zagen er zo goed uit dat ik maar besloot mijn verjaardagscentjes te spenderen aan twee mooie kleuren.






















Bovenaan zie je de kleur 05 Lovely Frappucino en onderaan de kleur 08 Girl Next Door. En Girl Next Door heb ik zoals je ziet al gebruikt, ik kon me niet inhouden (sorry, ghehe). Zoals je ziet hoef je het lippotlood niet te slijpen, handig voor onderweg! Achterop zit ook geen 'slijpertje' om het puntje weer scherp te maken, ik trok het dopje aan de achterkant eraf maar daar vond ik dus niks ;).

Hier zie je de swatches. Girl Next Door (links) is een hele mooie koele nudetint. Lovely Frappucino is een bruinroze kleur die nu natuurlijk heel trendy is. Laten we eens kijken hoe de kleuren 'in real life' uitpakken!





























Hebben jullie al gemerkt dat ik fan ben van collages? Ik vind het ook helemaal leuk om de randjes te matchen met iets uit de foto, zoals mijn bril, ghehe.
Ok genoeg gekletst, Dit is Girl Next Door. De kleur is moeilijk vast te leggen op de foto, maar hij neigt een beetje naar het grijze toe. Dat vind ik echt supervet, het kan een hele aparte en edgy twist geven aan je make-up. Hij dekt alleen niet supergoed, dus je moet wel vrij veel gebruiken om te zorgen dat hij compleet dekt. En daarom is het grijze misschien ook niet zo duidelijk op de foto's.






























En dan hebben we hier Lovely Frappucino, een prachtige rozebruine kleur. Deze dekt wel vrij goed. Ik vind deze kleur helemaal stylish, als je de foto's vergelijkt met die van Girl Next Door zie ik er al een stuk volwassener uit, niet? Hoewel het wel echt een kleur is, clasht 'ie niet met felle kleuren, zoals de kleur van mijn bril. Een toppertje dit!





























En hier heb ik beide lipkleuren aangebracht. Eerst Girl Next Door, en daarna aan de randjes en de 'buitenkantjes' van mijn lippen Lovely Frappucino. Ik vind deze combinatie geweldig, en het vergroot je lippen ook optisch iets, vergelijk maar met de vorige foto's. Ik ben fan van deze look, je ziet er opgemaakt uit zonder dat je er heel veel moeite voor hoeft te doen!

De lipliners zijn echt heerlijk romig, ze drogen je lippen niet zo uit als normale lippotloden. Maar hierdoor zijn ze ook niet super longlasting zoals ze beloven. Na een maaltijd is het lippotlood er wel een beetje af. De lippotloden van Catrice blijven bijvoorbeeld langer op hun plaats.
Maar over het algemeen ben ik zeer te spreken over deze lippotloden. Ze drogen niet uit, hebben kleuren die net iets minder doorsnee zijn en je hoeft ze ook niet te slijpen. Het enige echte nadeel is dat de potloden niet heel zuinig zijn. Er zit ook niet zoveel in (maar 0,23 gram), dus ik denk dat je snel door deze potloden heen gaat als je ze elke dag gebruikt, of over je hele lippen.

Gelukkig is de prijs héél fijn. Deze lipliners kosten maar €1,59 per stuk! Dat vind ik echt een goeie deal, en ik heb er dan stiekem ook nog twee gekocht in andere kleuren, oeps.
Deze lippotloden zijn alleen verkrijgbaar bij winkels met een driedubbel schap!

Ik ben nu trouwens ook te volgen op Bloglovin'! Klik op het mooie dametje rechts om niks meer van mijn awesome collages te missen ;)

Word jij ook wild van deze kleuren of ga je toch liever voor iets anders? Laat een reactie achter, vind ik leuk :)

6 opmerkingen:

  1. Wauw, zeker van de tweede ben ik fan! Ik heb nog vrijwel geen nude lipkleuren, toch maar eens kijken :) En volgens mij zat er een klein gaatje in de achterkant waar je in kan slijpen? Misschien vergis ik me hoor, maar ik kan me zoiets herinneren van het oogpotlood!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, daar zit niks. Ik dacht dat er in de achterkant een slijpertje zat maar dat was gewoon een dopje ofzo. En de achterkant is gewoon 'plat', dus slijpen gaat hem helaas niet worden :/

      Verwijderen
  2. Wat een mooie tinten! En wat heb jij prachtige volle lippen, wauw <3

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik vind het ook supermooie kleuren! En bedankt voor je lieve compliment! :3

      Verwijderen
  3. Wauw wat een mooie combo en een mooie tinten! En inderdaad, mooie lippen, hihi

    BeantwoordenVerwijderen